7 Şubat 2009 Cumartesi

uyuyorum :S


harun'un uyuyo musun hayır sen uyuyo musun bloğunu okuyunca benim de anlatacağım bişeyler olduğunu farkettim :D

aleksandır gırahambel diye tabir edebileceğimiz amca ilk telefonu icat ettiğinda sanırım avea nın 5000 sms fikrini tahmin etmemiştir. bu bedava smsler hayatımıza girdi gireli ne kadar değiştik farkında mıyız?

mesela ben. tatil de olması sebebiyle o kadar çok mesajlaşıyorum ki. telefon elimden düşmüyo desem yeridir. bi de bu beleş smsler çıktığından beri gençlerin eline kuvvet şakır şakıri takır takır mesaj yazıyoruz. eskiden 60 saniyede iki kelimeyi zor yazan bizler, beleş smsler geldiğinden beri 60 saniyede kaç 160 karakteri geçebiliriz bilmiyorum :D

iş ilerledi ilerledi, bakmadan yazanlar, amuda kalıp yazanlar( evet abarttım biliyorum :D), banyoda yazanlar, ve uyurken yazanlar vs vs vs...

hani haruna diyorlar ya uyuyo musun diye, bana daha beteri oldu :D

efendim sabahın körü saat 6 bana mesaj geliyor "uyuyorum" diye :D

kimden mi sinan'dan. kendisi dersanedeki sıra arkadaşımdır. mesaj delisi :D bi de işin ilginci aslında bu değildi. mesaj bana değil arkadaşıma gelmişti. dışarıda kalıyorduk o gece. o da tuvaletteydi. mesaj geldi ona. mesaj tonu da simple plan - welcome to my life. allahım sabahın köründe başladı çalmaya. ha açcak ha açcak diye bekiyorum açan yok. şarkı da yarılandı bu arada :D içimden mesajı atana söve söve kalktım yataktan baktım arkadaşım yok. bari telefon sussun diye mesajı açayım dedim. sinan yazıyo. o yazıyı okuyunca tabi sinandan iyi dileklerimi esirgemedim :D

arkadaşım da ses tonunu son seviye yapmış herhalde sabahın köründe halimi anlayın artık. niye sen mesaj tonunu öyle uzun bişey yapıyosun ki :D sanırım bunu bi tek kızlar yapardı. neyse hadi aç diyorum karşıma güvenlik kodu çıktı. öyle normal güvenlik kodu da yazmıyor he. dilciyiz ya arkadaş telefonu ingilizce dilde kullanıyor. telefon hala bana utanmadan "security code" diyor :D

en sonunda arkadaş geliyor heladan ve beni o işkenceden kurtarıyor sabah saat 06:05 :D tekrar yatağa yatıyorum ama kafamda velkamm tu maay layfff diye yankılanıyor o yanık ses :D

sırffff sinan uyuyorum diye mesaj atıyor ya böyle bişey olamaz ama oldu işte :D yani harun işin özü, sana "uyuyo musun" diye mesaj atmalarından daha beteri de vardı: direk "uyuyorum" diye mesaj atma olayı ki bi "uyuyorum" demek bu kadar işkenceye sebep olabiliyorken :D

ne diyim allah beleş mesajı eksik etmesin ama

az verip aratmasın, çok verip de şaşırtmasın :D

4 yorum:

  1. Hahahaah :))) Alexandırcığım 5000 sms olayını düşünebileceğini sanmıyorum ama Turkcellin 3000 ini düşünmüştür gibime geliyor xD Ve son olarankta amin diyorum xD

    YanıtlaSil
  2. bana ne ya düşünmedi :D :D

    YanıtlaSil
  3. O mesajdan sonra uyuyabildin mi acaba merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  4. uyudum dersaneye gidince sinanın beynini patlatma hayaliyle :D her ne kadar sinanın beynini genelde hatice patlatsa da :D

    YanıtlaSil