7 Şubat 2009 Cumartesi

msn diyaloglarım

' betül:
bu arada
' betül:
seni izleyenlerin arasında efe diye biri var
' betül:
en sevdiği filmlerin içinde
' betül:
summer storm varmış .F
' betül:
:F
Harun:
kuzenim olur kendisi :D
' betül:
aa hadü ya hui :t :D :D



' betül:
sen seviyo musun emoları
Harun:
bana zararları dokunmadıgı sürece herkesi severım xp
' betül:
yeavv ben fazla hoşlaşmıyorum ama hani magandalık yapıp acayip acayip iğrenç hareketler yapan kro cinslerdense adam gibi emoluğunu bilen masum emo insanlar tabii iyidir
' betül:
:D
' betül:
emo insanlar mı :S
Harun:
((:
' betül:
allahım sonunda bu da oldu sanki onlar insan değil :t




Harun:
Sana abla diyebilir miyim :P
' betül:
ben o kadar yaşlı mıyım :F
Harun:
:D:D


teyze deseydin harun :D


' betül:
müstesnailer diye bir kadın var offf:D dünyayı geziyor
' betül:
yani sanırım kadın:D
Harun:
:D



burda da yanlış anlaşılmalar dizisi :D :


' betül:
ekip üyeleri ne ola
Harun:
((: jetgillerler mi? kie
' betül:
kim
Harun:
ekip üyeleri :D
' betül:
ekip üyeleri ne işe yarıyo bu elemanlar
Harun:
:D:D
' betül:
mesela senin ekip üyelelerin
' betül:
:D
Harun:
ben hala annamadım :D
' betül:
şimdi baştan alallım vodafone reklamındaki gibi :F :D



Harun:
onlar benım blogumda benım dısımda ki yazarlar bende kadına benzemeyen kadının ekip üyelerı sandım :D
' betül:
senden başka kişiler de mi yazıyo ne ayıp :F




' betül:
annem fransızca biliyo da
' betül:
bugün sordum mersi boku nası yazılıyo diye :t
' betül:
boku varya :t
Harun:
merci bocoup
Harun:
evet almanca daha kolaymış
Harun:
:D
' betül:
bauequp diye mi ne yazılyıomuş
' betül:
ya orda p var ve hiç okunmuyo
' betül:
yuhh:D
Harun:
öle bişe bene bılmıyom ne ne :D
Harun:
sosn ahrflerd okunmuo é bölellerde
' betül:
e okumucaksan ne diye koyuyosun ya akıl var mantık yok




15:56) ':betül
tabi ben de seviyorum yemek yapmayı ama çok mükemmel olmasını sitiyorum o yüzden uzun sürede ve yorucu oluyor
(15:56) ':anıl
zaten yalnız yemek yapmak yorucu oluyo
(15:56) ':anıl
ama
(15:57) ':anıl
yanında müzik dinlersen
(15:57) ':anıl
çok saha eğlenceli oluyo
(15:57) ':betül
tam o konuya değincektim
(15:57) ':anıl
ben playlist hazırladım kendime mesela
(15:57) ':betül
aynen


yemek yapma muhabbetimiz



(15:59) ':anıl
bn I kissed a girl ü mırıldanıyorum genelde
(16:00) ':anıl
boyfriend kısmını girlfriend olarak söylüyorum falan

xD xD



(16:00) ':betül
mutfağa girmeden önce söylediğim şarkı böyle slow bi yabancı şarkıyken mutfağa girince yıldız tilbe filan söyleyesim geliyo


ben ve yıldız tilbe :D



23:48) ---Y--S--F---:
Betül Can Hatice niye
(23:48) ---Y--S--F---:
Sinanın beyniin patlatıyo
(23:48) ':betül
aaa sen bilmiyo musun ya
(23:48) ':betül
hatice hep sinana
(23:48) ':betül
sinan senin beynini patlatırım diyo ya (önceki yazımda sinanın beynini patlatma vahşetini açıklayan durum :D)


ve gamze arkadaşımla bi diyalog :D

(00:15) coCKroaCH....!:
KIZZZZ
(00:15) coCKroaCH....!:
GEL
(00:15) ':betül
nereye
(00:15) coCKroaCH....!:
COSTUM YNE DLGLANIORM BEN
(00:15) coCKroaCH....!:
göbek atak beraber
(00:15) coCKroaCH....!:
(00:16) ':betül
şimdi olmaz başım ağrıyo


:D :D




(00:17) ':betül
bu tatilde buluşak diyoduk ama olmayacak herhal
(00:18) coCKroaCH....!:
HÖÖ :(
(00:18) coCKroaCH....!:
EED :(
(00:18) ':
ne güzel konuşuyosun kız höö eed ...
(00:18) coCKroaCH....!:
(00:18) ':betül
heceler halinde en uzayanından :D



iremle msnde oyun oynarken :D bu arada habire bilmediğimiz oyunları açıyoruz



(16:46) ':betül
atlıcam
(16:46) ': :D
(16:46) - iremαrαsh *:
hadi
(16:46) - iremαrαsh *:
.D
(16:47) ':betül
la klavye basmıyo:f
(16:47) ':betül
:f
(16:47) ': :D :D puha
(16:47) - iremαrαsh *:
Lan
(16:47) - iremαrαsh *:
sıfır aldım
(16:47) - iremαrαsh *: xD
(16:48) - iremαrαsh *:
aynen lan :D :D
(16:48) ':
yön tuşuna bi bastım basılı kaldı puhaa



xD xD oyun esnasında klavyenin azizliğine uğradığımda olmuştu o.



ve iki insan oyun oynarken msnde birbirlerine ne yazarlar :D oyunun gidişhatına göre tepki veriyoruz msnde :D sonradan okyuunca çok komik geliyo adama :




(16:49) - iremαrαsh *:
bu ne blmorm
(16:49) - iremαrαsh *::D
(16:51) - iremαrαsh *:
haywan
(16:51) - iremαrαsh *:
(16:53) ':betül
oha
(16:53) - iremαrαsh *:
sana oha
(16:54) - iremαrαsh *:
BOK
(16:54) - iremαrαsh *:
(16:54) ':betül
btn yerleri dolaşıyo xD
(16:54) - iremαrαsh *: :D
(16:54) - iremαrαsh *:
hehe
(16:55) - iremαrαsh *:
OHA
(16:57) - iremαrαsh *:
BOK
(16:57) ':betül puhaha
(16:59) - iremαrαsh *:
LANN
(16:59) ':betül
efendm
(16:59) - iremαrαsh *:
İ) :D

(17:01) - iremαrαsh *:
cano.
(17:01) ':betül
efendm
(17:01) - iremαrαsh *:
km yencke mrk edorm
(17:02) ':betül
sen
(17:02) - iremαrαsh *:
blmorm
(17:03) - iremαrαsh *:
cok gergin
(17:03) - iremαrαsh *:
%50
(17:03) ':betül
ulen tek bi yer var
(17:03) ':betül
o da 1 topluk
(17:03) - iremαrαsh *: :D ahaha
(17:03) ':betül
puha
(17:04) - iremαrαsh *:
Tadaaaa
(17:04) ':betül
abbaouuuu


o yendi :D oyun oynarken iletişim kurmamıza biriyorum

işte böyle bugünkü diyalohlar.. evet diyaloh ... xD

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder